Referenties

 

Lara:
‘Uw collega’s zijn geweest en de schuifpui doet het weer als een zonnetje! Uw collega’s hebben goed werk verricht en waren zeer vriendelijk. Hartelijk dank voor de goede en snelle service, als er ooit weer wat moet gebeuren aan de pui dan kom ik zeker weer bij jullie terug! Alvast een fijn weekend.’

Albert:
‘Ik had een probleem met de ventilatieroosters van Simec in mijn slaapkamer en kwam in contact met Mathijssen Aluminium Service omdat zij de enigen zijn die daarvan onderdelen kunnen leveren. Vooraf was de vraag of het kon worden gerepareerd of zou moeten worden vervangen. De eerste optie was vanzelfsprekend goedkoper en ik moet zeggen dat de monteurs (Arno en Edwin) het uiterste hebben geprobeerd om mijn voorkeur daarvoor te realiseren en dat het uiteindelijk ook gelukt is. Ze gingen zeer zorgvuldig om met het materiaal en mijn spullen die in de buurt van het raam stonden. Zo maak je het niet altijd mee als consument. De pietlut die ik ben, heeft zich vooraf ten onrechte hierover zorgen gemaakt. Ze wekken niet alleen de indruk dat ze graag een tevreden klant achterlaten, maar handelen er ook naar. Kan dus niet anders zeggen dan dat ik erg tevreden ben met hun werkzaamheden in mijn woning.’

Anne schreef over het repareren van een oude schuifpui:
‘Razendsnel en supergoed. Onze schuifpui kan weer 20 jaar mee (en wij dachten al dat het een hopeloze zaak was…) Wieltjes vervangen, alles gesmeerd en dat echt binnen no time. Super!’

Bayil uit Den Haag schreef over het vervangen van schuifpui wielen:
‘Niets anders dan lof voor Mathijssen Aluminium Service. Zeer vriendelijke mannen. Mijn schuifpui was er een van Schipper van 15 jaar oud. De wieltjes waren versleten, deze zijn nu vervangen. Ik moet eerlijk zeggen, ik was echt verbaasd dat de schuifpui ineens zo soepel schoof. Een echte aanrader.’

Meneer de Hoogh uit Delfgauw schreef over het repareren van ventilatieroosters:
‘De bediening van het ventilatierooster van de schuifpui was stuk gegaan, daarnaast moesten we voor de verkoop van ons huis verroeste schroeven laten vervangen, wat door Mathijssen als service op een eerdere klus is uitgevoerd. Waarvoor alsnog onze hartelijke dank.’

T. Noort uit Roosendaal schreef over het repareren van een schuifpui:
‘Het resultaat is geweldig, de pui schuift weer als een nieuwe en als service is zelfs nog even het gat van het slot aangepast omdat de pui nu natuurlijk een paar mm hoger staat. Wel heeft het even geduurd voordat het zover was maar het resultaat mag er zijn.’

Peter uit Oss schreef over het vernieuwen van een slot na inbraakschade:
‘E-mail gestuurd in verband met een nieuw slot na een inbraak. Na diverse mailtjes over de maten, zodat we wel het juiste slot zouden krijgen hebben we deze besteld. Binnen 3 dagen thuis en zelf geplaatst. Super behandeld, een aanrader.’

Stefan uit Nieuwegein schreef over het vernieuwen van sloten en een rails:
‘Zaterdag een e-mail gestuurd en maandagmorgen is alles vervangen. Vriendelijke mannen en prima werk afgeleverd. Een aanrader.’

Rob uit Nijmegen schreef over het vervangen van schuifpui wielen:
‘We hebben de wielen van onze aluminium schuifpui door Mathijssen laten vervangen en hij loopt nu weer super licht. Nette en sympathieke monteurs, we zijn heel tevreden.’

M.A. uit Brunssum schreef over het online bestellen van schuifpui wielen:
‘De wieltjes van mijn aluminium schuifpui waren kapot, niemand die ons kon helpen. Via internet in contact gekomen met Mathijssen Aluminium Service. Daar konden we de wieltjes zo kopen. Ze zijn inmiddels vervangen en de schuifpui doet het weer perfect. Bedankt.’

I. van der Schoot uit Rotterdam schreef:
‘Zij hebben bij mij goed werk verricht.’

Alrik Rooze uit Lelystad schreef over het herstellen van een schuifpui:
‘Niks dan positief. Buiten kantoortijden een mailtje gestuurd met een aanvraag voor vervangende wieltjes, hierbij ook foto’s opgestuurd. Binnen zeer korte tijd reactie, met het merk schuifdeur en het type wieltjes die nodig waren. Levering van wieltjes duurde iets langer dan gehoopt, wellicht had dat met ongeduld te maken, duurde 4-5 dagen. Zelf de boel vervangen (misschien niet voor iedereen weggelegd maar lukte prima) en de schuifdeur loopt weer fantastisch.’

Sjaak uit Poortugaal schreef over het vervangen van wielen in een aluminium pui:
‘Zeer tevreden over deze firma. Zeer snel mail-contact: ’s maandags gemaild, dinsdags was de schuifpui gerepareerd! 2 wielen voor een aluminium schuifpui, super. Zeer nette lui overigens…’

Nikki Rook uit Den Haag schreef over het werkzaam maken van een aluminium schuifpui:
‘Onze aluminium schuifpui ging zeer zwaar open, even gegoogled en Mathijssen Aluminium Service kwam boven aan de lijst, service-aanvraag gestuurd via de website met foto en dezelfde dag nog antwoord met het merk van mijn schuifpui van 20 jaar oud. Niemand wist bij ons in de straat het merk nog, Mathijssen wel. Vooraf kreeg ik vrijblijvend een prijsofferte via een e-mail. Vakbekwame monteurs, ik heb gelijk gevraagd voor nieuw beslag op onze kunststof kozijnen…’

Nico uit Delfgauw schreef over het vervangen van schuifpui wielen:
‘Mijn kunststof schuifpui ging niet meer open. De wielen waren versleten. Firma doorgekregen van een vriend, die was ook heel tevreden. Mail gezonden en binnen een uur antwoord dat het geen probleem was met de prijs er gelijk bij, wel met de opmerking dat het pas na een week kon worden ingepland (had te maken met de herfstvakantie). Wederom mail gezonden en weer binnen een uur bericht dat ze over 4 dagen (zat een weekend tussen) konden komen. Netjes een tijd afgesproken naar mijn wens en ze kwamen mooi op de afgesproken tijd. Klus was snel klaar: wielen vervangen, rail en geleider schoongemaakt en bijgewerkt (zaten bramen op), alles keurig opgeruimd. Schuifpui ‘loopt’ weer als een zonnetje. Prima firma, mensen die zich aan de afspraak houden. Ik ben zeer tevreden en zal ze zeker aanbevelen.’

Wilkes uit Den Haag schreef over het afstellen van kozijnen:
‘Ik ben makelaar en mijn klant is verhuisd naar het buitenland. Woning verkocht, maar ramen gingen niet open. Gebeld en gemaild: volgende dag om 8:00 uur stond men op de stoep en binnen een half uur was het probleem al opgelost! Tevreden makelaar :), tevreden verkoper en een tevreden koper. Ik kan deze firma aanbevelen.’

Meneer van Renswoude uit Amersfoort schreef over het leveren van scharnieren:
‘Kreeg eerst netjes een reactie terug over mijn vraag of ze mij konden helpen aan afdekkapjes van bepaalde scharnieren. Later foto’s gemaild. Meerdere mailtjes gestuurd nu 1,5 week later nog niets gehoord. Krijg ik binnenkort wel alsnog een reactie dan laat ik dat weten. Tot nu toe jammer dat ze niet een reactie sturen. Met vriendelijke groet, Jan. [P.S. aan anonieme beoordelingen negatief secu positief hecht ik geen waarde. Zoals ze vaak zeggen hangt hier een luchtje aan.]’

2 dagen later:
‘Nou ik was te voorbarig met mijn reactie. Vandaag alsnog contact gehad en alles wordt opgestuurd. Hoef pas te betalen als de spullen binnen zijn. Dat is op zich al een unicum! Ben blij dat alles alsnog goed gekomen is. Alvast bedankt, en zeker aan te raden.’

Lucienne uit Malden schreef over het vervangen van schuifpui wielen:
‘Zeer tevreden over dit bedrijf. Ik had dinsdag een mail gestruurd en woensdag stonden er al twee mannen klaar om de wieltjes te vernieuwen. Dit bleek al met al nog een hele klus te zijn, ze zijn een paar uur bezig geweest, maar het bedrijf hield zich netjes aan de gemaakte prijsafspraak. Als het goed is worden binnenkort nog de deurkruk en de rails vervangen, maar intussen loopt de pui weer als een zonnetje.’

Klaas van der Ploeg uit Niezijl schreef over het leveren van beslag & repareren van een schuifpui:
‘Prima, na foto’s gestuurd te hebben ben ik perfect geholpen door Mathijssen Aluminium Service, de schuifpui ziet er weer prima uit, en is nu ook inbraakveilig.’

Maria schreef over het repareren van een schuifpui:
‘Supersnelle reactie op onze e-mail en binnen 2 dagen was de pui gerepareerd. Wij zijn zeer tevreden. De pui doet het weer geweldig. Bedankt. Voor die prijs hebben wij geen nieuwe.’

Franny schreef over het bestellen van onderdelen:
‘Wieltjes en rail ontvangen alles loopt weer als een trein.’

Familie J. schreef over het repareren van een schuifpui:
‘Onze schuifpui begaf het na 12 jaar trouwe dienst (het hefboom-mechanisme was stuk) en ik vulde het contactformulier van Mathijssen in… Binnen 5 minuten antwoord, met de vraag waar wij woonden en wat de afmeting van de pui was. Binnen een week stonden ze bij ons op de stoep en werd de pui er vakkundig uitgehaald. Er werd gebruik gemaakt van zachte ondersteuning zodat de vloer niet beschadigd en goed materieel om de pui te demonteren. Er is netjes een rail ingezet met het politie-keurmerk en ons hefboom-mechanisme werkt nu als nooit tevoren. Waar wij vroeger hard moesten duwen om de pui open te doen, is het nu met nagenoeg 1 vinger te doen. Goede en snelle service en dus zeker een aanrader.’

Familie Mar schreef over onderhoudswerkzaamheden:
‘Zeer goede ervaring met deze zaak, supersnelle service, vriendelijk personeel, goede prijs’

Robert Hendriks schreef:
‘Zeer goede service voor een schappelijke prijs. Als je schuifpui niet meer goed werkt, vooral contact met ze opnemen.’

Familie van Veen schreef:
‘Goede onderdelen. Goede service. Snelle monteurs. Kortom, als je iets hebt aan pui. Bel ze maar. En inderdaad een nieuwe pui is duurder.’

Mevrouw Lenters schreef over het vernieuwen van een schuifpui:
‘Ik mailde op een dinsdagochtend om 11 uur of ze me konden helpen. De volgende ochtend om 9 uur was er het verzoek in de mailbox om een foto van de pui (aluminium). Binnen een uur was dat geregeld, en omdat de servicemensen toevallig bij me in de buurt waren konden ze die ochtend nog langs komen. Om 12.15 uur die woensdag rolde mijn schuifpui weer als nieuw op zijn nieuwe wielen, terwijl ze ook nog de ietswat scheve rail hadden opgehoogd, en een inbraakschade hadden bijgewerkt. Petje af, voor de snelheid en de netheid van werken.’

H.J. Dragt schreef over het vervangen van schuifpui wielen en rails:
‘Matthijsen heeft bij ons de rails van een 20 jaar oude serre vervangen inclusief wielen. Wij waren bang dat we een nieuwe serre moesten plaatsen of een geheel nieuwe schuifpui. In een ochtend waren 2 deuren voorzien van nieuwe rails en rollers. Kort daarna bleek 1 van de deuren nog niet helemaal soepel te lopen en ook dat werd snel verholpen. Vanwege kwaliteit van het werk, snelheid en uitermate toegankelijke mensen beveel ik Mathijssen aan. Mijn contactgegevens in Zoetermeer kunt u via hen krijgen.’

Meneer Middendorp schreef over het herstellen van een houten schuifpui:
‘Mijn houten schuifpui gaf veel problemen bij het open en dicht schuiven. De deur gleed hortend en stotend over de rail als gevolg van versleten wielen en een versleten rail, en was zeer moeilijk in beweging te krijgen. Via de advertentie op Marktplaats zijn wij in contact gekomen met het bedrijf van Mathijssen Aluminium Service te Sprundel. Na het mailen van enkele foto’s met betrekking tot de situatie was een afspraak zo gemaakt. De schuifpui is zeer snel op een vakkundige, professionele en klantvriendelijke wijze gerepareerd. Daarbij werd een RVS overzet-rail geplaatst en werd de deur voorzien van RVS tandemwielen. Wij zijn onder de indruk van het resultaat. De deur heeft nog nooit zo goed open en dicht gegleden. Totale kosten €360,-. Dit is naar mijn mening goedkoop. Auto’s laten repareren is zeker duurder.’

 


 

Uw mening is ons veel waard!

Of u nu uw kozijn, schuifpui, raam, deur etc. heeft laten onderhouden, herstellen óf vervangen, wij zijn zeer benieuwd naar uw ervaring. Dankzij de input van onze klanten zijn we in staat de bedrijfsvoering te blijven verbeteren, en uw mening te laten zien aan anderen.

Alle feedback is welkom, u kunt uw beoordeling (eventueel anoniem) verzenden, stuur deze naar info@kozijnherstel.nl met als onderwerp ‘klantbeoordeling’.